יום שלישי, 16 בדצמבר 2008

לימודי הסרת שיער בלייזר

נשים בכלל ובישראל בפרט ידועות כמטופחות ומודעות לגוף שלהן, בין אם זה מתבטא בהיגיינה, תזונה או כושר. בין היתר, הסרת שיער הוא צד אסתטי שכל אישה מודעת אליו וזקוקה לו במינון כזה או אחר. רבות נוהגות אף לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר, בעיקר בחודשי הקיץ. בשנים האחרונות חל גידול במספר הנשים הדורשות להסיר שיער לצמיתות. זאת מאחר והאמצעים לכך הפכו לנגישים יותר.

בקורס להסרת שיער לא נלמדת שיטת ההסרה בשעווה, שכן רבות עושות זאת מבלי ללמוד, ואף אם למדו זאת בקורס, ישנו קורס אחר להסרת שיער בשעווה המיועד לכך. קורס הסרת שיער לרוב יתמקד בשיטות מורכבות יותר, והן שיטת האפילציה ושיטת האינפרא אדום.


קורס הסרת שיער עלול לעיתים להיות מיועד אך ורק לקוסמטיקאיות בעלות תעודה ורשיון עבודה, אך ישנם קורסים להסרת שיער שאינם דורשים כל ידע או הסמכה קודמת.

הסרת שיער בלייזר, באפילציה היא הסרת שיער על ידי מכות חשמל בשורש השערה. שיטה זו מסירה את השיער לאורך זמן רב או לתמיד. רק את שיטה זו לומדים מספר חודשים, מפני מורכבותה.

שיטת האינפרא אדום דומה בתהליך לשיטה הקודמת, שכן אף היא פוגעת, באמצעות קרן אינפרא אדום, בשורש השערה. שיטה זו פשוטה יותר, אך דורשת מספר טיפולים לצורך קבלת תוצאה מושלמת.

קורס הסרת שיער מתאים לכל אישה, עקרת בית או קוסמטיקאית או סתם כהכנסה נוספת. מרגע קבלת התעודה המכשירה לכך, תוכלנה בוגרות הקורס להסרת שיער לבצע מספר טיפולים ביום בקלות, ובכך להגדיל את ההכנסה בכיף.

אם את מעונינת לעבור קרס להסרת שיער, פני למכונים השונים המכשירים לכך, בדקי את הסמכתם ואת אמינות התעודה, וכן את טיב הקורס להסרת שיער, את תנאי הקבלה ודרישות הקורס, והתאמתן לך ולסדר היום שלך, וכמובן רצוי להשוות מחירים.

2 תגובות:

מכון להסרת שיער אמר/ה...

אכן, לימודים מקצועיים בתחום הקוסמטיקה והסרת השיער הם חשובים ביותר.
לכן, תמיד כדאי לבדוק שהקוסמטיקאית שלך מהמכון להסרת שיער, היא מקצועית ובעלת דיפלומה שמוכיחה זאת.

תודה,

קרן

Shebrows Studio אמר/ה...

עדיין עושים את הקורסים?
אנחנו עושים איפור קבוע ומעוניינים ללמוד על
לייזר להסרת שיער